از کارکنان مشارکت کننده در سامانه پاسخگویی به شکایات و درخواست های مردمی تقدیر و تشکر شد.

سرپرست اداره کل استاندارد گلستان گفت: از کارکنان مشارکت کننده در سامانه پاسخگویی به شکایات و درخواست های مردمی تقدیر و تشکر شد.
صفاطلب به گزارش روابط عمومی استاندارد گلسان،سید مهدی حسینی اظهار داشت: خدمت به خلق خدا از چنان ارج و اهمیتی در آموزه های اخلاقی و اسلامی مان برخوردار است که بارها در آیات و روایات، به آن اهمیتی در شان خدمت به خداوند داده شده است.
وی ضمن قدردانی از زحمات و خدمات استاندار، معاونین و به ویژه سرپرست دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استان که زمینه حضور پربرکت رئیس محترم جمهور در استان گلستان را فراهم کردند، افزود: این سفر با استقرار و فعالیت بی وقفه سامانه سامد برای پاسخگویی به شکایات و درخواست های مردمی همراه بود که ۱۷ نفر از کارکنان اداره کل استاندارد گلستان نیز در این امر خیر و فرایند پاسخگویی به مردم شریف استان گلستان دخیل بودند.
سرپرست استاندارد گلستان در ادامه گفت: از آنجایی که استاندارد یک دستگاه نظارتی با دایره فعالیت ها و خدمات وسیعی است که عموم مردم با آن سروکار دارند، تلاش شد تا با اعزام ۱۷ نفر از کارکنان که در واقع حدود ۳۰ درصد کارکنان این مجموعه را در بر می گرفت، ضمن کمک به فرایند پاسخگویی به مردم، برای پاسخ به درخواست های احتمالی مردم در خصوص استاندارد نیز کارشناسان استاندارد، در این مجموعه، مهیا و حاضر باشند.
به گفته حسینی عمده درخواست هایی که از سوی مردم در حوزه استاندارد مطرح می شود: استانداردسازی آسانسورها، جایگاه های سوخت و کالاهای عرضه شده در بازار است که تمامی این موارد، جزو حوزه های مورد بررسی و نظارت در طرح نوروزی استاندارد نیز می باشد.

لینک کوتاه خبر:

http://fargolnews.ir/?p=4367

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

صفحه اصلی
اقتصادی
پایگاه خبری فرگل نیوز